Slankekur: Før og nu billeder

Som tidligere nævnt får jeg mit billede taget for hvert 5. kg jeg har tabt, så jeg kan se om der er fremskridt at spore. Jeg har flere gange i de sidste par uger haft billederne fremme og sammenlignet for at overbevise mig selv om, at der faktisk sker en udvikling.  Her er nogle billeder fra starten af min slankekur (blå trøje) og nogle billeder fra i dag (pink trøje), så det er muligt at sammenligne. Læg lige mærke til at strømperne og bukserne er ens på før og efter billedet. Og nej jeg har ikke haft dem på i 6 uger i træk i et misforstået forsøg på at tilføje lidt held og lykke til min kur. De har faktisk været vasket indtil flere gange siden.

Min konklusion, så objektiv som den nu kan være, er at der er sket et fremskridt og at mit korpus er skrumpet. Konklusionen er også, at der er en del at tage af endnu.



Kommentarer

Send en kommentar

Tak for kommentaren. Jeg er altid glad for at høre fra ligesindede eller interesserede.